Noi credem in produsele pe care le comercializam si suntem convinsi de calitatea lor. Prin urmare, acordam saltelelor noastre o garantie de pana la 15 ani. Totodata, va oferim ocazia de a incerca salteaua aleasa gratuit. Daca, dintr-un motiv sau altul, nu sunteti multumit de salteaua aleasa, o puteti returna in 30 de zile de la data achizitiei si va rambursam pretul total de achizitie.
Perioade de garantie pentru produsele Dormeo:
- Pentru saltelele DORMEO, producatorul garanteaza nucleul si forma. Durata garantiei depinde de produs.
- Producatorul garanteaza ca produsul va fi perfect pentru scopul in care a fost creat daca se respecta instructiunile de utilizare.
- Producatorul garanteaza ca in perioada de garantie va elimina pe cheltuiala sa orice defectiune sau viciu al produsului. Daca producatorul nu poate remedia defectele produsului, el va inlocui respectivul produs.
In acest caz, transportul este platit si organizat de Studio Modenra, dar cumparatorul este obligat sa impacheteze si sa protejeze produsul in mod corespunzator si sa il pregateasca pentru transport.
- Termenul limita pentru eliminarea defectelor in perioada de garantie este de 45 de zile de la data primirii reclamatiei.
- Reclamatia trebuie adresata in scris la urmatoarea adresa: Studio Moderna SRL, str.Piata Cantemir 1, 2004, sau la numarul de telefon de la centrul de Relatii cu Clientii (022) 264 101.
- Garantia de aplica de la primirii produsului.
Garantia nu acopera:
1. Actiunile necorespunzatoare ale cumparatorului.
- Formularea reclamatiei fara prezentarea de copii ale documentelor de achizitie
Conditii de utilizare:
- Salteaua Dormeo este ambalata in vid, fabricata din materiale moderne, care asigura un transport usor si o igiena maxima. NU FOLOSITI obiecte ascutite cand desfaceti salteaua din ambalaj, este posibil sa taiati salteaua!
- Pachetul trebuie desfacut in maxim 30 de zile de la primirea saltelei.
- Salteaua Dormeo ajunge la forma originala in aprox. 15 minute de la devidare (scoaterea din ambalaj), dar este necesar sa treaca cel putin 6 ore pana poate fi folosita. In aceasta perioada, nu rulati salteaua si nu asezati obiecte grele pe ea.
- Este indicat sa folositi drept suport pentru saltea o rama de lemn, a carei parte inferioara sa permita aerisirea saltelei (sa existe spatiu intre scandurile care compun partea inferioara a ramei).
- Pozitionati salteaua cu fata ce contine fibre de carbon in sus. Legati firul de cel mai apropiat obiect cu impamantare (de exemplu, caloriferul). Astfel salteaua dvs este antistatica si va protejeaza de undele electromagnetice.
- Este indicat sa utilizati acest produs in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura. Recomandam aerisirea saptamanala a incaperiii si expunerea saltelei la aer curat. Astfel se previne dezvoltarea mucegaiului si acumularea unei mari concentratii de umiditate in saltea.
- Schimbati pozitia saltelei lunar in primele 6 luni (de la cap - la picioare). Recomandam, de asemenea, pozitionarea regulata a saltelei in picioare, pentru stabilitatea formei.
- Evitati asezarea saltelei pe un suport ce nu permite aerisirea. Acest lucru va conduce la acumularea de umiditate in partea inferioara si la aparitia mucegaiului.
- Produsul nu este destinat folosirii in medii umede. Evitati scurgerea de lichide si acumularea de umezeala in saltea.
- Nu recomandam curatarea umeda si uscarea cu fierul.
- Pentru a prelungi durata de viata a saltelei, va recomandam achizitionarea husei de protectie Dormeo. Husa poate fi usor intretinuta, permitand spalarea in masina de spalat.
Materialele prezentate pe site-ul Dormeo sunt pentru scop informativ si educational si nu sunt destinate sa inlocuiasca examenele medicale.
Utilitatea sfaturilor si recomandarilor noastre depinde de starea dumneavoastra de sanatate.
GARANTIA EXTINSA
Garantia extinsa poate fi valabila de la 12 la 60 de luni, in functie de tipul de garantie extinsa cumparata de consumator.
Compania ICS “TOP SHOP STUDIOMODERNA” SRL, situata la adresa str. Bucuresti, 96, ap.13, numarul de inregistrare: 1010600027395, codul fiscal: 0506274 (in continuare: »Compania«) asigura ca produsul, pentru care consumatorul a cumparat Garantia extinsa (in continuare: »Produs«), va fi, pe perioada valabilitatii acestei garantii, lipsita de orice fel de vina in legatura cu functionalitatea sau alte defectiuni care influenteaza in mod obiectiv functionarea produsului, si, in plus, se angajeaza sa asigure repararea si/sau inlocuirea gratuita a Produsului defect cu unul nou (in cazul in care Produsul nu mai este vandut, Compania va asigura un inlocuitor pentru alt produs similar cu cel putin acelasi nivel de functionalitate). In cazul in care Produsul defect, pentru care se acorda aceasta Garantie Extinsa, nu este reparat si/sau inlocuit in mod corespunzator in termen de 60 de zile de la primirea Produsului, consumatorul poate returna cumparatura.
Garantia extinsa a produsului este valabila pentru o perioada de timp din momentul achizitiei si dupa cum urmeaza:
- in cazul unui Produs care este supus, prin lege garantiei obligatorii, garantia extinsa intra in vigoare in prima zi dupa expirarea garantiei obligatorii
- in cazul unui Produs, pentru care se emite si o garantie voluntara gratuita, Garantia Extinsa intra in vigoare in prima zi dupa expirarea garantiei voluntare
- in cazul in care un Produs nu este supus garantiei obligatorii si/sau garantiei voluntare gratuite, Garantia Extinsa intra in vigoare in prima zi dupa achizitionarea sau preluarea produsului.
Cu garantia extinsa, consumatorul primeste o asigurare suplimentara privind utilizarea fara griji a produsului sau, in cazul oricaror erori implicite, dreptul de a solicita repararea si/sau inlocuirea gratuita a produsului in perioada de valabilitate a garantiei extinse si consiliere de specialitate cu privire la respectarea drepturilor sale, precum si la utilizarea Produsului.
GARANTIA EXTINSA NU SE APLICA:
- La defectiunile de functionare care apar din cauza impactului extern si nu din vina Companiei (inclusiv utilizarea necorespunzatoare a Produsului, daune care au aparut din vina sau neglijenta consumatorilor sau a tertilor, utilizarea neautorizata a Produsului, forta majora etc.),
- La produse din urmatoarele categorii: Imbracaminte si Accesorii, Incaltaminte, Plapumi, Perne, Textile de baie, Lenjerie de pat, Saltele si consumabile (Frumusete si Ingrijire Personala, Sanatate si Bunastare, Curatenie Casa, Spalatorie si Ingrijirea Confectiilor, Suplimente Alimentare si Nutritie, Gradinarit si consumabile cum ar fi schimbarea bateriilor, cartuselor etc. ),
- In cazurile de nemultumire subiectiva a consumatorului cu privire la Produs (Garantia extinsa nu exclude dreptul consumatorilor de a returna Produsul fara a furniza un motiv pentru returnare in conformitate cu legislatia aplicabila),
- La asa-numitele „deficiente cosmetice” care nu afecteaza functionalitatea Produsului,
- La consecintele uzurii normale care sunt legate de utilizarea pe termen lung a Produsului.
Executarea drepturilor care decurg din Garantia Extinsa este simpla si rentabila pentru consumator, deoarece sarcina probei cu privire la existenta defectiunilor care sunt acoperite de aceasta garantie revine Companiei si nu consumatorului.
EXPLICATII:
- Daca Produsul functioneaza folosind baterii, sfatuim consumatorul sa testeze functionarea Produsului cu baterii noi inainte ca Produsul sa fie trimis catre Companie, deoarece bateriile uzate pot fi sursa deficientelor care apar la utilizarea Produsului. Bateriile trebuie scoase inainte de a trimite Produsul catre Companie.
Garantia extinsa nu exclude drepturile consumatorului care decurg din orice garantie sau garantie obligatorie si orice alte drepturi pe care consumatorul le poate avea in temeiul legislatiei in vigoare, dar este considerata ca un serviciu suplimentar, post-cumparare, care ofera drepturi si beneficii suplimentare consumatorului pe langa drepturile prevazute de lege sau dobandite pe orice alta baza.
Drepturile care decurg din Garantia Extinsa pot fi aplicate numai daca Produsul pentru care a fost achizitionata Garantia Extinsa este prezentat Companiei in inspectie (cand acest lucru este posibil, tinand cont de caracteristicile tehnice ale Produsului) impreuna cu orice dovada de cumparare care arata achizitionarea produsului si garantia extinsa, in plus, defectul produsului trebuie descris cu precizie reprezentantului Companiei (de exemplu, vanzatorul). In caz contrar, drepturile care decurg din garantia extinsa nu pot fi aplicate.
Consumatorul poate contacta Compania in toate punctele de vanzare sau alte puncte de contact, dupa cum urmeaza:
- in toate magazinele Companiei,
- sunand la numarul de telefon 022264101 ,
- prin e-mail lainfo@top-shop.md ,
- prin chat-uri disponibile pe site-ul oficial al companiei sau pe site-urile oficiale de social media,
unde consumatorul isi poate exercita drepturile care decurg din Garantia extinsa si va primi, de asemenea, instructiuni suplimentare.
Drepturile care decurg din Garantia Extinsa pot fi aplicate numai pe teritoriul Republicii Moldova.
In cazul oricaror intrebari suplimentare, consumatorul poate contacta Compania:
- In fiecare zi lucratoare intre orele 9:00-18:00 la numarul de telefon 022264101 , sau
- Prin e-mail la info@top-shop.md.