COMANDA DUPA CATEGORIE
Magazine
Club5*
0
0,00 LEI
Losd fsdf sd
Nu ai nici un produs in cos.

Asistenta la cumparaturi

Procedura de cumparare pe www.dormeo.md este rapida si simpla. Trebuie sa urmati 7 pasi simpli. Daca aveti intrebari, sunati-ne la numarul (022) 264 066 si consultantii nostri vor fi bucurosi sa va ofere asistenta.

I. Cosul de cumparaturi

  1. Alegeti produsul dorit si selectati cantitatea. Cand comandati saltele sau baze pentru paturi, trebuie sa selectati dimensiunea dorita inainte de a adauga produsul in cos.
  2. Dupa ce ati pus primul produs in cos, veti vedea tot continutul cosului. Daca doriti sa continuati adaugarea altor produse in cos, dati clic pe linkul „Home” (Acasa). Daca doriti sa scoateti produse din cos, dati clic pe ‚Delete’ (Sterge), langa denumirea produsului.
  3. Dupa ce ati pus in cos toate produsele dorite, primul pas este alegerea metodei de plata dorite.
  4. Pasul urmator este introducerea informatiilor de livrare prin introducerea adresei la care doriti sa va fie livrate produsele. Apoi dati clic pe ‚Finish the order’ (Finalizeaza comanda) ca sa finalizati comanda.
  5. Daca ati transmis comanda cu succes, pe ecran apare textul ‚Thank you for your order!’ (Va multumim pentru comanda). In plus, sunteti informat ca pe adresa de e-mail furnizata veti primi un e-mail cu detaliile comenzii.
  6. Daca doriti sa schimbati ceva sau sa anulati o comanda, puteti face acest lucru dupa cofirmarea finala a comenzii sunand la consultantul de la call center sau trimitand un e-mail la info@dormeo.md.

II. Confirmarea comenzilor

Dupa finalizarea comenzii pe site-ul www.dormeo.md, veti primi un e-mail cu detaliile comenzii la adresa de e-mail indicata la informatiile de livrare. Aceasta este o notificare ca s-a aprobat si inregistrat comanda. In cazul in care cumparatorul descopera date neclare sau incorecte, acesta trebuie sa sune la numarul (022) 264 101 sau sa ne contacteze pe e-mail (info@dormeo.md).

Confirmarea finala a comenzii se face telefonic, consultantii nostri de vanzari apeland fiecare client pentru informare asupra produselor dorite dar si a termenului de livrare.

III. Livrarea produselor

Studio Moderna se ocupa de pregatirea produselor pentru expediere la adresa introdusa in etapa de furnizare a informatiilor pentru livrare. Daca timpul de livrare este extins in mod neasteptat, cumparatorul este informat la telefon, prin e-mail sau prin posta.